رپورتاژ آگهی چیست؟

اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم تعریف دقیق رپورتاژ آگهی است. رپورتاژ آگهی به معنی انتشار یک مقاله از شما در سایتی دیگر است که معمولا با هدف معرفی یک محصول و یا لینک سازی جهت بهبود وضعیت سئو انجام میشود.

زمان مناسب خرید رپورتاژ

خرید رپورتاژ زمانی برای شما کارآمد است که در کلمه کلیدی هدف خود جایگاه مناسبی کسب کرده باشید و حداقل در صفحه اول گوگل حضور داشته باشید. در این شرایط میتوانید با خرید بک لینک مناسب از طریق رپورتاژ شانس خود برای کسب جایگاه بهتر را افزایش دهید.

نکات مهم در خرید رپورتاژ چیست؟

مهمترین مزیت رپورتاژ آگهی در مقایسه با خرید بک لینک دائمی بودن آن است. معمولا مقاله شما برای همیشه در سایت آگهی دهنده باقی می ماند و شما برای تمدید این لینک هزینه ای پرداخت نمیکنید ولی زمانیکه بک لینک یا تبلیغات متنی خریداری میکنید باید هر ماه هزینه ای برای تمدید و نگهداری آن پرداخت کنید.

1- رپورتاژ‌ آگهی را از سایت مرتبط بخرید

در فضای وب فارسی سایت های معتبری که تبلیغات به صورت ریپورتاژ را میپذیرند زیاد نیستند. همین مسئله موجب میشود گزینه های شما برای انتخاب محدود شود ولی همیشه تلاش کنید خرید رپورتاژ را از سایت هایی انجام دهید که از نظر موضوعی و محتوایی به سایت شما نزدیک هستند.

2- برای هر رپورتاژ یک متن اختصاصی بنویسید

محتوای تکراری شانس زیادی برای کسب جایگاه در نتایج گوگل ندارد و معمولا از طرف ربات های گوگل نادیده گرفته میشود. بسیار دیده ایم که برخی از مدیران سایت ها یک مقاله مشخص را تهیه میکنند و آن را به صورت رپورتاژ در چندین سایت مختلف منتشر میکنند. حتی برخی برای متن رپورتاژ خود از مقالات یا محتوای موجود بر روی سایت خود استفاده میکنند.

 

3- بیشتر از ۵ بک لینک در رپورتاژ خود قرار ندهید

هر صفحه از اینترنت ارزش و اعتبار مشخصی از نظر گوگل دارد (Page Authority) و این اعتبار به اندازه مساوی میان تمام لینک های موجود در آن تقسیم میشود. هرچقدر تعداد لینک های موجود در صفحه رپورتاژ آگهی افزایش یابد اعتبار منتقل شده به هریک از آنها کاهش خواهد یافت.

4- برای هر صفحه از سایت تنها یک لینک در متن قرار دهید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در خرید رپورتاژ درج چند لینک با Anchor Text متفاوت به یک صفحه از سایت است. بعنوان مثال در یک متن آگهی سه لینک قرار داده میشود که همگی به صفحه اصلی سایت اشاره دارند ولی هریک با عبارتی مجزا لینک شده اند. با این کار گوگل تنها اولین لینک موجود در صفحه را در نظر میگیرد و بقیه لینک ها بی اثر خواهند شد.

5- رپورتاژ آگهی را برای صفحات داخلی سایت بخرید

پیشنهاد میشود لینک سازی در رپورتاژ آگهی به صفحات داخلی سایت و بر روی کلمات کم رقابت انجام شود

6- در رپورتاژ آگهی خود از تصاویر استفاده کنید

یکی از فاکتورهای تاثیر گذار بر رتبه بندی نتایج گوگل وجود تصویر و ویدیو در صفحه است.

7- برای رپورتاژ آگهی خود بک لینک بخرید!

بعد از خرید رپورتاژ آگهی از همان سایت آگهی دهنده یک بک لینک بخرید و لینک صفحه رپورتاژ را در آن قرار دهید. با این کار لینک سازی داخلی خوبی برای صفحه تبلیغ شما انجام میشود که موجب افزایش اعتبار این صفحه خواهد شد.

8- اعتبار دامنه و spam score سایت آگهی دهنده را بررسی کنید

اگر سایتی پیدا کردید که اعتبار دامنه آن بالاتر از ۵۰ است یک گزینه ایده آل یافته اید.هیچ وقت از سایت هایی که spam score آنها بالاتر از ۵ است رپورتاژ آگهی نخرید.

9- از پست مهمان یا رپورتاژ آگهی رایگان استفاده کنید

مقالاتی که به عنوان پست مهمان درج میشوند معمولا باید از کیفیت بالایی برخوردار بوده و دقیقا مطابق با موضوعات سایت پذیرنده باشد.


آموزش سئو سایت رپورتاژ ,لینک ,سایت ,آگهی ,صفحه ,یک ,رپورتاژ آگهی ,خرید رپورتاژ ,بک لینک ,از سایت ,در صفحهمنبع

سئو و نقشه سایت xml – انواع نقشه سایت

تشخیص محتوای کپی شده تکراری برای بهبود سئو سایت

آموزش افزایش رتبه سئو سایت در گوگل طی یک ماه

نکات مهم تگ meta description در سئو سال 2018

نکات مهم بازاریابی تلفنی

سئو سایت و تکامل آن از آغاز تا امروز

بررسی بازاریابی دیجیتال – بررسی سایت

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

Emerie6yskeql2 strona روز موعود آساک اد مرکز چاپ پوستر دیواری فروش کاغذ دیواری سه بعدی با قیمت ارزان نگاه به زیبایی تخفیف ویژه فقط برای امروز مجله اینترنتی وارتان طرح توجیهی lope